Chronic Pain in the School Setting: The Teachers’ Point of View
Solé, E., Castarlenas, E., Sánchez-Rodríguez, E., Galán, S., De la Vega, R., Jensen, M. y Miró, J. (2018). Journal of school health, 88, 65-73.
Solé, E., Castarlenas, E., Sánchez-Rodríguez, E., Galán, S., De la Vega, R., Jensen, M. y Miró, J. (2018). Journal of school health, 88, 65-73.
Miró, J., McGrath, P., Finley, A. y Walco, G. (2017). Pain Reports, 13, 1-6.
Jensen, M., Solé, E., Castarlenas, E., Racine, M., Roy, R., Miró, J. y Cane, D. (2017). Scandinavian Journal of Pain, 17, 41-48.
Galán, S., Castarlenas, E., Racine, M., Sánchez-Rodríguez, E., Tomé-Pires, C., Jensen, M. y Miró, J. (2017). Applied Cognitive Psychology, 31, 662-667.
GRUPO: Algos
GRUPO: Cátedra de Dolor infantil URV-FG y el Grupo de Trabajo sobre Dolor Infantil de la SED
GRUPO: Algos
GRUPO: Algos
Deus, J. (2016), Revista PHAR, 15, 4-16.
López-Ruíz, M., Losilla, J.M., García-Fontanals, A., Portella, M., Gutierrez, T., Poca, V., García-Fructuoso, F., Llorente, J., Monfort, J., Deus, J. (2018). International Journal of Clinical and Health Psychology (submitted)